Elektronická recepce TOTEM

Elektronická recepce pro KLINIKY, KLIENTSKÁ CENTRA, PŮJČOVNY, ÚŘADY, HOTELY a jiné...

Co umí systém TOTEM?

Registruje klienta kartou pojištěnce, OP, ŘP,pasem nebo vaší věrnostní kartou, QR KÓDEM apod.
Lze propojit s Vaším firemním programem pomocí otevřeného API
Automaticky přidělí klienta do příslušné fronty podle důvodu návštěvy
Nemá-li klient žádný doklad ani QR kód, může se identifikovat dotykovou klávesnicí
Přidělí a vytiskne klientovi štítek s jeho pořadovým číslem
Identifikuje důvod návštěvy klienta, který předá personálu
Informuje o času příchodu / registrace pacienta v čekárně
Vyvolá klienta k přepážce či příslušným dveřím přiděleným pořadovým číslem
Vyvolá klienta k přepážce či příslušným dveřím příjmením na obrazovce
Čte QR a čárové kódy. (Např. při identifikaci klienta, který má domluvenou schůzku a byl mu rezervačním systémem vygenerován QR kód)
Umožňuje publikovat reklamy nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce

Registrační kiosek TOTEM lze využít více způsoby. Kiosek může sloužit jako standardní nástroj organizace fronty klientů. Ten funguje prostřednictvím přidělování a vyvolávaní pořadových čísel. Zároveň ale může sloužit i jako ultimátní recepční nebo frontdeskový systém, který mj. zajistí identifikaci klienta a jeho rezervace  pomocí čtečky..

Čtečka dokladů systému TOTEM umí opticky načítat: QR kódy, občanské průkazy, řidičské průkazy, pasy nebo kartičky pojišťovny. Údaje z dokladu klienta vč. snímku dokladu jsou postoupeny do programu "Fronta klientů" společně s informací o přiděleném pořadovém čísle, zvoleném důvodu návštěvy a času registrace.

Software nabízí otevřené API pro spojení s externími programy, které již ve firmě máte. (Předvyplňování údajů v objednávkových programech či kartotékách, automatizace vyhledání záznamů v evidencích, spárování s rezervačními programy, aj.)

Ovládání je tak snadnéa přehledně implenetované do programu, se kterým již umíte pracovat.

Program "FRONTA" v ceně každého kiosku

Promítejte čekajícím volitelný obsah

Vyvolávací obrazovku lze nadefinovat dle vašich potřeb. Pomocí ENTRY SIGNAGE nástrojů můžete kromě vyvolávacího prvku promítat i svá vlastní sdělení, ať už se jedná o reklamní video, textové sdělení o omezení provozu nebo denní menu ve vaší jídelně.

Zavedení nového vyvolávacího systému do naší ambulance je komfortní pro pacienty i zdravotní sestru. Díky propojení registračního zařízení s počítačem jasně vidíme, kolik pacientů v čekárně sedí a jak dlouho, zda přišli i lidé mimo objednání. Sestřička nemusí neustále odbíhat, pacienty vyvolává od svého stolu prostřednictvím obrazovky v čekárně.
MUDr. Aleš Pallaprimář ORL oddělení, Oblastní Nemocnice Trutnov

Usnadněte si život s elektronickou recepcí TOTEM

 NAPIŠTE NÁM