Elektronická recepce TOTEM

Elektronická recepce pro KLINIKY, KLIENTSKÁ CENTRA, PŮJČOVNY, ÚŘADY, HOTELY a jiné...


Pořadový a vyvolávací systém se čtečkou dokladů a QR

Registrační kiosek TOTEM lze použít nejen jako standardní nástroj organizace fronty klientů prostřednictvím přidělování a vyvolávaní pořadových čísel, ale i jako recepční nebo frontdeskový systém, který mj. zajistí identifikaci klienta ve frontě pomocí čtečky dokladů.

Čtečka dokladů systému TOTEM umí opticky načítat: občanský průkaz, řidičský průkaz, pasy nebo kartičky pojišťovny. Údaje z dokladu klienta vč. snímku dokladu jsou postoupeny do programu "Fronta klientů" společně s informací o přiděleném pořadovém čísle, zvoleném důvodu návštěvy a času registrace.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Software nabízí otevřené API pro spojení s externími programy. (Předvyplňování údajů v objednávkových programech či kartotékách, automatizace vyhledání záznamů v evidencích, spárování s rezervačními programy, aj.)

Co umí systém TOTEM?

Registruje klienta kartou pojištěnce, OP, ŘP,pasem nebo vaší věrnostní kartou, QR KÓDEM apod.
Lze propojit s Vaším firemním programem pomocí otevřeného API
Automaticky přidělí klienta do příslušné fronty podle důvodu návštěvy.
Nemá-li klient žádný doklad ani QR kód, může se identifikovat dotykovou klávesnicí
Přidělí a vytiskne klientovi štítek s jeho pořadovým číslem
Identifikuje důvod návštěvy klienta, který předá personálu.
Informuje o času příchodu / registrace pacienta v čekárně.
Vyvolá klienta k přepážce či příslušným dveřím přiděleným pořadovým číslem
Vyvolá klienta k přepážce či příslušným dveřím příjmením na obrazovce
Čte QR a čárové kódy. (Např. při identifikaci klienta, který má domluvenou schůzku a byl mu rezervačním systémem vygenerován QR kód)
Umožňuje publikovat reklamy nebo informativní sdělení na vyvolávací obrazovce

Program "FRONTA" v ceně každého kiosku

Promítejte čekajícím volitelný obsah

Vyvolávací obrazovku lze nadefinovat dle vašich potřeb. Pomocí ENTRY SIGNAGE nástrojů můžete kromě vyvolávacího prvku promítat i svá vlastní sdělení, ať už se jedná o reklamní video, textové sdělení o omezení provozu nebo denní menu ve vaší jídelně.

Zavedení nového vyvolávacího systému do naší ambulance je komfortní pro pacienty i zdravotní sestru. Díky propojení registračního zařízení s počítačem jasně vidíme, kolik pacientů v čekárně sedí a jak dlouho, zda přišli i lidé mimo objednání. Sestřička nemusí neustále odbíhat, pacienty vyvolává od svého stolu prostřednictvím obrazovky v čekárně.
MUDr. Aleš Pallaprimář ORL oddělení, Oblastní Nemocnice Trutnov

Usnadněte si život s elektronickou recepcí TOTEM

 NAPIŠTE NÁM