ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Na co se nás zákazníci často ptají? V případě, že zde nenajdete odpověď na vaši otázku, napište nám! Využijte pro to kontaktní formulář níže. 

Je vyvolávání pacientů do ordinace v souladu s GDPR?

Ano, je. Ačkoliv se to nemusí zdát, jde o stejný princip, jako když vás sestra vyvolá jménem osobně. Při vyvolávání pacientů však nesmí být zveřejňována citlivá data, jako je rodné číslo nebo diagnóza. Celý článek o vyvolávacím systému a GDPR naleznete zde: https://neklepat.cz/vyvolavaci-system-a-gdpr

Lze použít jeden vyvolávací systém pro více ordinací na patře?

Ano. Najednou lze vyvolávat pacienty až do 5 ordinací. Pokud probíhá vyvolávání postupně, je počet ordinací neomezený, protože systém vždy zobrazuje pouze posledního volaného pacienta v prvním vyvolávacím slotu.

Kdo mi zařízení nainstaluje?

Montáž zajišťují naši kvalifikovaní servisní technici. Práce probíhá formou individuální dodávky služeb na základě konkrétních podmínek a požadavků zákazníka. Po konzultaci s vámi vás budeme informovat o předpokládaném rozsahu prací.

Je možné pouštět na vyvolávací obrazovce například svou reklamu nebo jiný obsah?

Ano. Kromě vyvolávacích údajů lze na obrazovce promítat reklamní nebo informační sdělení, například pomocí Google prezentace. Rozšířené možnosti přináší naše zařízení SMART Signage, které nabízí široké spektrum funkcí pro publikaci obsahu.