ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Na co se nás zákazníci často ptají? V případě, že zde nenajdete odpověď na svou otázku, napište nám! Využijte pro to kontaktní formulář níže.
Je vyvolání pacienta do čekárny v souladu s GDPR?
ANO JE. Ač se může zdát, že tomu tak není, tak je to vlastně stejné jako když Vás setřička vyvolá jménem sama. Při volání pacienta do ordinace se nesmí zveřejňovat citlivá data, jako je například rodné číslo nebo diagnóza. Celý článek o vyvolávacím systému a GDPR naleznete zde: https://neklepat.cz/vyvolavaci-system-a-gdpr
Je možné použít jeden vyvolávací systém v případě, že je na patře více ordinací, nebo musím mít pro každou ordinaci vlastní?
Najednou lze vyvolat pacienty až do 5ti ordinací. Pokud budete vyvolávat postupně, je tento počet neomezen, jelikož poslední volající pacient se zobrazuje v prvním vyvolávacím slotu.
Kdo mi zařízení namontuje?
Součástí našich služeb je i zajištění montáže kvalifikovaným servisním pracovníkem. Montážní práce jsou realizovány jako individuální dodávka služeb. Rozsah prací je závislý na konkrétních podmínkách a požadavcích zákazníka.
Zákazník je po projednání požadavků informován o předpokládaném rozsahu prací.
Je možné pouštět na vyvolávací obrazovce například svou reklamu nebo jiný obsah?
Ano je to možné. Spolu s vyvolávacími údaji můžete na obrazovce promítat svou reklamu nebo důležité informace pro pacienty, které se pouští prostřednictvím Google prezentace. Širokou škálu funkcí pro publikování reklamy a vyvolávacího systému Vám nabízíme u našeho SMART Signage zařízení.