Jednoduchý systém evidence a řízení pro
POVINNÉ TESTOVANÍ ZAMĚSTNANCŮ
NA COVID-19
Efektivní a jednoduché softwarové řešení pro evidenci a řízení testování na COVID-19 ve vaší společnosti.
Co získáte?
Přinášíme vaší společnosti aplikaci pro usnadnění povinnosti pravidelného testování na COVID-19.
Získáte přehled o stavu a průběhu povinného testování vašich zaměstnanců a zároveň automatizaci všech souvisejících procesů.
Naše softwarové řešení je snadno konfigurovatelné a přizpůsobí se vašim potřebám.
Nemáte své test centrum?
Modul pro
SAMOTESTOVÁNÍ
Nemáte k dispozici vlastní testovací centrum pro zaměstnance?
Pak je ideálním řešením nákup samotestů a ponechání testování v rukou zaměstnanců.
Pomocí našeho modulu můžete jednoduše kontrolovat výsledky testů, které zaměstnanci sami zadávají do systému.
Získáte tak přehled o provedených testech a možnost celý proces efektivně sledovat a automatizovat.
Máte své test centrum?
Modul
REZERVAČNÍ SYSTÉM
Máte vlastní testovací centrum, kde se vaši zaměstnanci mohou objednávat na testování?
Pro vás máme řešení v podobě modulu rezervačního systému, ve kterém jednoduše nastavíte termíny a časové sloty pro své zaměstnance.
Díky tomu zůstane vaše testovací centrum efektivní, testování přehledné a zároveň eliminujete tvorbu front.
1. Zadání informací do formuláře
Vaši zaměstnanci najdou v systému návod k provedení testu.
Během několika vteřin se zvládnou otestovat a zadat výsledky do jednoduchého formuláře.
Kromě samotného výsledku zaměstnanec také přiloží fotografii provedeného testu.
2. Výsledek testu - POZITIVNÍ
Pokud je výsledek testu zaměstnance pozitivní na COVID-19, systém mu automaticky zobrazí pokyny k dalšímu postupu.
Zároveň se odešle e-mail s výsledkem testu vašemu firemnímu správci.
3. Výsledek testu - NEGATIVNÍ
Je-li výsledek testu negativní, je vše v pořádku.
Zaměstnanec obdrží pouze pokyny s termínem dalšího testování.
Systém zároveň automaticky hlídá příští termín a včas upozorňuje jak zaměstnance, tak pověřené správce.

Potvrzení pro zaměstnavatele i pojišťovnu!
Ušetřený čas
Okamžitá informovanost
Získáte know-how
1. Rezervační systém - Výběr volného termínu
Po zavedení systému je potřeba doplnit termíny a místa k testování, ze kterých poté vaši zaměstnanci budou moci vybírat.
2. Zadání údajů (sebe či jiných kolegů)
Objednat na test se může zaměstnanec sám nebo ho může objenat někdo jiný. Toto řešení je vhodné pro pracoviště, kde ne každý zaměstnanec má přístup k aplikaci a termíny organizuje pověřený pracovník. (Například v dílnách apod.)
3. Potvrzení a přehled rezervací
Zaměstnanec se přihlásí k termínu. Pokud bude potřeba objednaný termín změnit, mohou tak jednoduše učinit opět v systému.
Detailní popis fungování naleznete na stránce Rezervační systém
Rezervační systém podléhá individuální cenové kalkulaci
Zajímá Vás tento modul?