Jednoduchý systém evidence a řízení pro

POVINNÉ TESTOVANÍ ZAMĚSTNANCŮ
NA COVID-19

Efektivní a jednoduché softwarové řešení pro evidenci a řízení testování na COVID-19 ve vaší společnosti.

Co získáte?

Přinášíme vaší společnosti aplikaci pro usnadnění povinnosti pravidelného testování na COVID-19. 

Získáte přehled o stavu a průběhu povinného testování vašich zaměstnanců a zároveň automatizaci všech souvisejících procesů.
Naše softwarové řešení je snadno konfigurovatelné a přizpůsobí se vašim potřebám.


Nemáte své test centrum?

Modul pro
SAMOTESTOVÁNÍ

Nemáte k dispozici vlastní testovací centrum pro zaměstnance?

Pak je ideálním řešením nákup samotestů a ponechání testování v rukou zaměstnanců.

Pomocí našeho modulu můžete jednoduše kontrolovat výsledky testů, které zaměstnanci sami zadávají do systému.
Získáte tak přehled o provedených testech a možnost celý proces efektivně sledovat a automatizovat.

Máte své test centrum?

Modul 
REZERVAČNÍ SYSTÉM

TEST

Máte vlastní testovací centrum, kde se vaši zaměstnanci mohou objednávat na testování?

Pro vás máme řešení v podobě modulu rezervačního systému, ve kterém jednoduše nastavíte termíny a časové sloty pro své zaměstnance.

Díky tomu zůstane vaše testovací centrum efektivní, testování přehledné a zároveň eliminujete tvorbu front.


Jak to funguje?

Modul pro SAMOTESTOVÁNÍ


1. Zadání informací do formuláře

Vaši zaměstnanci najdou v systému návod k provedení testu.
Během několika vteřin se zvládnou otestovat a zadat výsledky do jednoduchého formuláře.
Kromě samotného výsledku zaměstnanec také přiloží fotografii provedeného testu.


2. Výsledek testu - POZITIVNÍ

Pokud je výsledek testu zaměstnance pozitivní na COVID-19, systém mu automaticky zobrazí pokyny k dalšímu postupu.
Zároveň se odešle e-mail s výsledkem testu vašemu firemnímu správci.


3. Výsledek testu - NEGATIVNÍ

Je-li výsledek testu negativní, je vše v pořádku.
Zaměstnanec obdrží pouze pokyny s termínem dalšího testování.

Systém zároveň automaticky hlídá příští termín a včas upozorňuje jak zaměstnance, tak pověřené správce.


Potvrzení pro zaměstnavatele i pojišťovnu!

Systém automaticky generuje přehledné reporty o výsledcích testování, včetně potvrzující fotografie testu. Report slouží nejen jako doklad o negativitě při nástupu do práce, ale je zároveň klíčový pro vyúčtování vůči zdravotním pojišťovnám. Díky těmto podkladům můžete získat finanční kompenzace jednoduše a bez zbytečné administrativy.

Ušetřený čas

Systém vám přináší zjednodušení, urychlení a zpřehlednění celého procesu testování. Díky tomu ušetříte drahocenný čas — jak svůj, tak čas svých zaměstnanců.

Okamžitá informovanost

Informaci o zaměstnanci s pozitivním výsledkem získáte okamžitě, díky čemuž můžete rychle reagovat a zabránit dalšímu šíření nákazy.

Získáte know-how

Jakmile se zorientujete v našem systému, zvládnete bez problémů ovládat i další moduly, pokud je v budoucnu budete potřebovat.


Jak to funguje?

Modul REZERVAČNÍ SYSTÉM


1. Rezervační systém - Výběr volného termínu

Po zavedení systému je potřeba doplnit termíny a místa k testování, ze kterých poté vaši zaměstnanci budou moci vybírat.


2. Zadání údajů (sebe či jiných kolegů)

Objednat na test se může zaměstnanec sám nebo ho může objenat někdo jiný. Toto řešení je vhodné pro pracoviště, kde ne každý zaměstnanec má přístup k aplikaci a termíny organizuje pověřený pracovník. (Například v dílnách apod.)


3. Potvrzení a přehled rezervací

Zaměstnanec se přihlásí k termínu. Pokud bude potřeba objednaný termín změnit, mohou tak jednoduše učinit opět v systému.

Detailní popis fungování naleznete na stránce Rezervační systém


Rezervační systém podléhá individuální cenové kalkulaci

Zajímá Vás tento modul?