Jednoduchý systém evidence a řízení pro

POVINNÉ TESTOVANÍ ZAMĚSTNANCŮ
NA COVID-19

Efektivní a jednoduché softwarové řešení pro evidenci a řízení testování na Covid-19 ve vaší společnosti 

Co získáte?

Od 3. března 2021 firmám nad 250 zaměstnanců a od 5. března 2021 firmám nad 50 zaměstnanců nastala povinnost pravidelného testování na Covid-19. Nemáte možnost poslat zaměstnance na home office? Pak jsme tu my, abychom vám zjednodušili proces testování.

Získáte přehled o stavu a chodu povinného testování vašich zaměstnanců a automatizaci procesů, které ho provázejí. Naše softwarové řešení lze snadno konfigurovat.


Nemáte své test centrum?

Modul pro
SAMOTESTOVÁNÍ

Nemáte možnost využít vlastního testovacího centra pro zaměstnance? Pak je nejlepší řešení nákup samotestů a nechat testování v rukou zaměstnanců. Pomocí tohoto modulu můžete kontrolovat výsledky, které zaměstnanci do systému zadají. Vy máte přehled o provedených testech a možnost celý proces hlídat a automatizovat.

Máte své test centrum?

Modul 
REZERVAČNÍ SYSTÉM

TEST

Máte vlastní centrum, kam se vaši zaměstnanci mohou objednávat na testování? Pro Vás máme řešení v podobě modulu rezervační systém, kde jednoduše nastavíte termíny a sloty pro vaše zaměstnance. Vaše testovací centrum tak zůstane efektivní, testování přehledné a eliminujete tvorbu front.


Jak to funguje?

Modul pro SAMOTESTOVÁNÍ


1. Zadání informací do formuláře

Vaši zaměstnanci v systému naleznou návod na testování. Během pár vteřin se zvládnou otestovat a zadat výsledky do formuláře. Kromě výsledku zaměstnanec vkládá i fotografii testu.


2. Výsledek testu - POZITIVNÍ

Pokud je výsledek testu zaměstnance POZITIVNÍ na Covid-19, zaměstnanci se zobrazí pokyny pro další postup. Zároveň se automaticky odešle email s výsledkem testu vašemu správci.


3. Výsledek testu - NEGATIVNÍ

Je-li výsledek testu NEGATIVNÍ, je vše v pořádku. Zaměstnanec pouze dostane pokyny s dalším termínem pro jeho testování. Systém zároveň hlídá termín pro testování a včas upzoroňuje zaměstnance i pověřené správce.


Potvrzení pro zaměstnavatele i pojišťovnu!

Systém generuje reporty o výsledcích včetně potvrzující fotografie testu.Report slouží nejen jako potvrzení o negativitě při příchodu do práce, ale je také klíčový pro zdravotní pojišťovny. Díky přehledným reportům tak získáte od pojišťovny finanční kompenzace.

Ušetřený čas

Systém Vám nabízí zjednodušení, urychlení a zpřehlednění celého procesu testování. Díky tomuto můžete šetřit drahocený čas svůj i svých zaměstnanců.

Okamžitá informovanost

Informaci a zaměstnanci s pozitivním výsledkem máte prakticky okamžitě, tudíž můžete rychle reagovat a zabránit dalšímu šíření.

Získáte know-how

Jakmile se zorientujete v našem systému, budete schopni bez problémů ovládat i naše další moduly, pokud byste je například do budoucna potřebovali.

Modul pro samotestování

Jaká je cena?

Modul pro samotestování funguje na platformě SmartFP, po jejímž zavedení budete mít do budoucna přiravené pole pro zavedení dalších systémových modulů (CRM systém, systém schvalování faktur, schvalování smluv, aj.)

Jednorázově
18.000 Kč
bez DPH
V ceně zahrnuto:
Platforma SmartFP
Modul pro SAMOTESTOVÁNÍ
3 hodiny podpora při nasazení

Jak to funguje?

Modul REZERVAČNÍ SYSTÉM


1. Rezervační systém - Výběr volného termínu

Po zavedení systému je potřeba doplnit termíny a místa k testování, ve kterých poté vaši zaměstnanci budou moci vybírat.


2. Zadání údajů (sebe či jiných kolegů)

Objednat na test se může zaměstnanec sám, nebo ho může objenat někdo jiný. Toto řešení je vhodné na pracoviště, kde ně každý zaměstnanec má přístup k aplikaci a termíny organizuje pověřený pracovník. (Například v dílnách apod.)


3. Potvrzení a přehled rezervací

Zaměstnanec se přihlásí k termínu. Pokud bude potřeba objednaný termín změnit, mohou tak jednoduše učinit opět v systému.

Detailní popis fungování naleznete na stránce Rezervační systém


Rezervační systém podléhá individuální cenové kalkulaci

Zajímá Vás tento modul?