Zavedení nového vyvolávacího systému do naší ambulance je komfortní pro pacienty i zdravotní sestru. Díky propojení registračního zařízení s počítačem jasně vidíme, kolik pacientů v čekárně sedí a jak dlouho, zda přišli i lidé mimo objednání. Sestřička nemusí neustále odbíhat, pacienty vyvolává od svého stolu prostřednictvím obrazovky v čekárně.
MUDr. Aleš Pallaprimář ORL oddělení, Oblastní Nemocnice Trutnov
Ohledně vyvolávajícího panelu je to otázka zvyku, problém mohou mít pouze pacienti, kteří sedí pod monitorem, ale v naší ordinaci máme kamerový systém i elektronického vrátného s reproduktorem, takže pacienta, který nereaguje můžeme přímo oslovit, většinou to ale není potřeba.
Myslím, že čtečka je jediným řešením, jak zklidnit a zorganizovat pacienty v čekárně, aniž by musela sestra vycházet. S klidným pacientem se pracuje velmi dobře a časově efektivně.
Před tím jsme rozdávali pacientům čísla, sestra šla na chodbu, a vyvolávala pacienta podle čísla. Na chodbě byl často zmatek, lidi měli obavy, že nedostanou číslo a nebudou pozváni do ordinace.