REZERVAČNÍ SYSTÉM PRO ŘÍZENÍ PROCESU TESTOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ NA COVID 19
Chcete své zaměstnance nechat pravidelně testovat na covid-19? Usnadněte jim to pomocí rezervačního systému, který propojíme s Vaším pověřeným odběrovým centrem nebo podnikovým lékařem.
4 KROKY K ÚSPĚŠNÉ REZERVACI
Uživatelsky jednoduchý a přehledný rezervační systém nyní slouží i větším společnostem pro přehledné objednávání zaměstnanců na odběrové místo. Objednávat se mohou zaměstnanci nebo externí zaměstnanci prostřednictvím oprávněné osoby. Celý rezervační systém lze plně přizpůsobit Vašim potřebám a provozním podmínkám.
Jak takový proces probíhá?
4. DOKONČENÍ REZERVACE
Po odeslání osobních údajů budete přesměrování na stránku s potvrzením o dokončení rezervace (1. obrázek). Během pár minut Vám na email přijde potvrzovací e-mail nebo sms (dle nastavení) s přehledem informací, včetně odkazu kde je možné rezervaci zrušit (2. obrázek).
Aplikace se napojuje na poštovní systém nebo sms bránu zákazníka.
PŘEHLED REZERVACÍ
Na tento přehled se prokliknete hned na první/úvodní stránce rezervačního systému, u prvního kroku - výběr agendy. Zde máte kompletní přehled o svých rezervacích nebo o rezervacích pro externí zaměstnanců, které jste vytvořili.
A JAK TO VYPADÁ VE SPRÁVCOVSKÉM ROZHRANÍ?
Zde se můžete podívat, jak pak vypadá kalendář volných a obsazených termínů.
Máte dotazy k rezervačnímu systému nebo se chcete poradit? Nechte nám vzkaz a my se Vám rádi ozveme.