Mezi naši škálu produktů jsme přivítali jejich nového krále. Elektronická recepce TOTEM disponuje všemi funkcemi dosavadních kiosků a přináší do světa odbavování čekajících klientů ještě něco navíc.
Registrační kiosek Totem s sebou přinesl i změnu v podobě čtečky dokladů, která nyní existuje v podobě snímání dokladu ze skla. Nejen, že odstranila potíže s chybně vloženou, či otočenou kartičkou, ale přinesla i možnost čtení údajů čekajícího z cestovního pasu, čímž opět otevřela dveře pro nové instituce a způsoby využití tohoto registračního a vyvolávacího systému.
Systém Totem samozřejmě funguje jako vyvolávací systém. Čekající na displeji zvolí důvod své návštěvy a přiloží doklad pro přečtení svých údajů, které jsou postoupeny do virtuální fronty. Personál spravující frontu poté může klienta přesouvat mezi pracovišti a následně vyvolat.
To však není vše! Ne bezdůvodně se systém jmenuje elektronická recepce. TOTEM lze napojit pomocí otevřeného API na vaše firemní programy, čímž vám usnadní práci s příjmem klientů, ať už má existovat v jakékoliv podobě.
Vlastníte půjčovnu nářadí a potřebujete identifikovat dokladem klienta, který si přišel vypůjčit vaše zboží. TOTEM napojený na váš zákaznický systém pomocí zvoleného důvodu návštěvy a údajů klienta otevře jeho kartu /záložku v systému, vyplní veškeré údaje a vy už jen jedním kliknutím klienta vyvoláte a odbavíte.
Ve Vašem hotelu s vysokou návštěvností potřebujete každého identifikovat a zapsat. TOTEM napojený na váš rezervační systém spáruje hosta podle jména s jeho rezervací v ponikovém rezervačním systému a ušetří tak práci obsluze recepce. Zároveň oskenuje doklad hosta pro potřeby hotelu.
Co myslíte, využili byste potenciál elektronické recepce i na vašem pracovišti? Napište nám!