Možnost registrace pomocí optického čtení členských a zákaznických karet už i na VŠEM v Praze

Nová adaptace kioskových systémů pro optické čtení členských a zákaznických karet, stejně jako QR kódů, otevírá dveře nové éře v oblasti zákaznického servisu. Nyní je totiž možné využít náš registrační kiosek TOTEM ve spojení s občanskými či řidičskými průkazy, kartičkami pojišťovny, ale navíc také s nejrůznějšími zákaznickými či členskými kartami a QR kódy. Z karet jsou získány potřebné informace, které jsou dále přeneseny do požadovaného systému. Propojení kiosku se se systémem zákazníka je možné přes otevřené API. Zákazníci se tak i přes unikátní kartičku či předem vygenerovaný QR kód rychle a jednoduše zaregistrují do fronty na dané oddělení. Informace z karty se spárují s jejich rezervovaným časovým slotem v rezervačním systému.

Adaptované registrační kiosky na VŠEM v Praze

Vysoké školy se často potýkají s výzvou efektivního řízení registrací a front na studentských odděleních či centrech. V případě nedávné dodávky adaptovaných kiosků TOTEM na Vysokou školu ekonomickou v Praze jsme se zaměřili na optimalizaci tohoto procesu. Jednou z klíčových inovací bylo přizpůsobení čtečky dokladů pro čtení studentských průkazek. Tím jsme dosáhli rychlé a přehledného odbavení čekajících studentů. Toto inovativní řešení optického čtení studentských průkazek přináší zásadní výhody jak pro studenty, tak pro zaměstnance VŠEM v Praze. Studenti pouze přiloží svůj studentský průkaz k čtečce na kiosku TOTEM, který rychle vytěží potřebné informace. Studenty pak zaeviduje do systému a do fronty na daném oddělení.

Videoukázka čtení QR kódů pomocí kiosku TOTEM

Kiosek TOTEM je vhodný nejen ke čtení členských a zákaznických karet, ale také ke čtení QR kódu. Ten zákazník získá například při online registraci na oddělení. Vygenerovaný kód potom zákazník na místě přiloží ke čtečce a údaje se přenesou do počítače personálu, kde se zároveň (v případě rezervačního systému) spárují s danou rezervací.