Elektronická recepce je velký přínos. Co když k ní připojíte Rezervační systém?

Spojit registrační kiosek TOTEM a náš rezervační systém přináší vyšší efektivitu a plynulost procesů ve službách a provozech, kde svou roli hraje odbavení klientů (ať už objednaných či neobjednaných).

Je k něčemu TOTEM bez Rezervačního systému?

TOTEM slouží k usnadnění příjmu klienta na místě (prodejna, zákaznické centrum, úřad…). Příchozí se zaregistruje do kiosku, prokáže se dokladem (od OP a ŘP, přes karty pojišťovny, pasy, QR kódy, eObčanku, až po vaše vlastní zákaznické karty – Kiosek přečte vše).

Stejně tak klient provede volbu pomocí předvolených tlačítek na dotykovém displeji. Většina našich klientů nastavuje tato tlačítka pro identifikaci důvodu návštěvy klienta (Vyzvednutí objednávky, . Tyto údaje jsou přeneseny do programu FRONTA, nebo vašeho již zavedeného podnikového systému, se kterým dokážeme přes otevřené API náš kiosek propojit. Již v této podobě tzv. elektronické recepce je kiosek velkým přínosem, ale ty pravé výhody plynou teprve z propojení s Rezervačním systémem.

Dokonalá automatizace od objednání po příjem klienta.

Propojení s naším rezervačním systémem umožňuje uživatelům rezervovat si místo nebo termín předem. Systém může klientovi vygenerovat například i QR kód k prokázání se. Tímto spojením se vytváří harmonizovaný systém, který poskytuje uživatelům možnost vyhnout se frontám a čekání. Představte si situaci, kdy přijímáte neobjednané i objednané klienty. Při příchodu a registraci klienta v kiosku systém automaticky spáruje klienta s jeho rezervací a vy víte, že objednaný klient již dorazil a vy ho můžete rovnou bez odkladů přijmout.

Propojení s naším rezervačním systémem umožňuje uživatelům rezervovat si místo nebo termín předem. Systém může klientovi vygenerovat například i QR kód k prokázání se. Tímto spojením se vytváří harmonizovaný systém, který poskytuje uživatelům možnost vyhnout se frontám a čekání. Představte si situaci, kdy přijímáte neobjednané i objednané klienty. Při příchodu a registraci klienta v kiosku systém automaticky spáruje klienta s jeho rezervací a vy víte, že objednaný klient již dorazil a vy ho můžete rovnou bez odkladů přijmout.

Integrace obou systémů umožňuje TOTEMu získat informace o rezervacích a zobrazit příslušné údaje uživatelům při jejich příchodu. Zákazníci se mohou přihlásit nebo se zaregistrovat pomocí své rezervace, čímž se zrychlí proces a zlepší se celková spokojenost. Tato synchronizace též usnadňuje správu front, přesměrování a optimalizaci personálních zdrojů podle očekávané poptávky.

Výsledkem je efektivnější využití času, zlepšený zážitek uživatelů a možnost lepšího plánování pro poskytovatele služeb. Propojení mezi TOTEM kioskem a rezervačním systémem přináší moderní a integrovaný přístup k optimalizaci procesů a zvýšení spokojenosti uživatelů.

Pokud je tato kombinace systémů něčím, co by pomohlo zefektivnit provoz vašeho podniku, nebo hledáte o něco jiné řešení, určitě nám napište. Společně najdeme to vyvolávací či odbabovací systém, který bude vhodný pro vaše potřeby.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *