Nový recepční systém na klinice MAPO v Olomouci: Unikátní zařízení pro odbavení klientů na recepci

Jednoduchý, ale efektivní recepční systém!

Klinika MAPO Care v Olomouci nedávno nainstalovala náš inovativní recepční systém, který je ideální pro prostředí, kde již pracuje recepční. Toto malé zařízení, připomínající tvar mikroskopu, se umísťuje na recepčním pultě a zefektivňuje proces přijímání klientů. Nemá za cíl nahradit recepční, jako dokážou jiné z řady našich produktů (například registrační kiosek do čekárny TOTEM), ale pouze usnadnit personálu práci a urychlit odbavení klienta. Jeho pravý potenciál pro urychlení práce se projeví především v případě propojení s Vaším ambulantním (či jiným) programem.

Odbavení klienta v praxi

Klient jednoduše přiloží svou kartičku pojišťovny pod „mikroskop“, což automaticky přenese jeho údaje do programu FRONTA, který spravuje personál recepce. Personál v programu přesune pacienta do správné fronty a jeho údaje se automaticky přenesou do propojeného ambulantního softwaru ordinace, kam má pacient namířeno. V v případě kliniky MAPO Care jsme zajistili integraci s ambulantním programem SmartMEDIX od společnost MEDAX Systems s.r.o. Díky propojení systémů FRONTA a SmartMEDIX se údaje automaticky spárují s pacientovou kartou bez nutnosti jakéhokoliv opisování.

Tento systém, za velmi příznivou pořizovací cenu, výrazně zjednodušuje proces odbavení klientů na klinice MAPO v Olomouci a umožňuje recepčním efektivněji odbavovat pacienty a pracovat s jejich údaji. Nový recepční systém je tak dalším krokem k modernizaci a zvýšení efektivity zdravotnických služeb.